Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen tilaukseesi ja tuotteisiimme. Sinulla on 14 päivää aikaa tutustua tuotteisiin, ja jos tuote ei vastaa odotuksiasi, voit vaihtaa tai palauttaa sen 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, tee uusi tilaus verkkokaupassamme ja laita lisätietoja–kenttään tiedot palautettavasta tuotteesta.Vain tilauksen yhteyshenkilö/tilaaja tekee reklamaatiot ja palautukset, näin selvitys sujuu nopeammin ja palautukset saadaan kohdistettua oikealle asiakastilille. Palauttaessasi tuotteen toimi seuraavien ohjeiden mukaisesti: Sovi palautuksesta aina etukäteen, mieluiten sähköpostillai, niin saat palautukseen tarkemmat ohjeet, joilla palautuksen voi tehdä veloituksetta. Tällöin myös me pysymme ajan tasalla. Laita myös paketin mukana tiedot palautuksesta, jotta palautus voidaan käsitellä mahdollisimman tehokkaasti ja nopeasti! Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa. Jos palautettava tuote on vioittunut esimerkiksi huolimattoman käytön seurauksena, vähennetään palautettavasta kauppasummasta mahdolliset korjauskustannukset. Palautuksen mukaan on liitettävä tilaus- tai laskunumero, ostajan yhteystiedot ja tiedot palautuksesta. Tilinumeron ilmoittaminen palautuksen yhteydessä erittäin tärkeää, jotta voimme palauttaa rahat pankkitilillesi. Palauttaessasi vain osan tilauksen tuotteista, sinun tulee kuitenkin maksaa tilauksesi toimituskulut. Mikäli tuotteet on toimitettu useammassa paketissa, voivat toimituskulut olla eri laskulla kuin pitämäsi tuote.   Pyydä postista leima palautuskuittiin, joka löytyy palautusilmoituksen alaosasta. Kuitti on tosite tuotteen palauttamisesta, joten säilytä sitä vähintään 3 kuukautta tai kunnes palautus on käsitelty. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset Toisinaan huolellisesta pakkaamisesta huolimatta paketit voivat vahingoittua kuljetuksessa.  Suosittelemme tarkistamaan paketin kunnon heti paketin saapuessa kuljettajan kanssa. Jos paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilaamasi tuote tai tuotteet ovat kärsineet vahingoista, tee asiasta heti vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme ja sovi uusien tuotteiden toimittamiesesta. Viallisen tai väärän tuotteen palautus Mikäli olemme lähettäneet sinulle viallisen tai väärän tuotteen, ota ensin meihin yhteyttä. Sovimme viallisten ja väärien tuotteiden menettelystä tapauskohtaisesti. Puutteellisilla tiedoilla tehtyä palautusta ei pystytä käsittelemään!